معرفی ۷ ابزار رایگان برای تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی اتفاق خوشحال کننده برای صاحبان کسب و کارها در سال ۲۰۲۳ بود که توانست کل جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد. تولید محتوای مداوم نیاز به بودجه و زمان زیادی دارد و البته که یکی از مهمترین اقدامات بازاریابی تولید محتوای یونیک و هدفمند است. همین مساله باعث نگرانی مدیران کسب و کارها شده بود.

اما همه چیز با ظهور ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی فرق کرد. این ابزارهای هوش مصنوعی در واقع به عنوان دستیار عالی برای تولید کنندگان محتوا هستند و اگر کارشناس تولید محتوا بتواند به خوبی با آن تعامل برقرار نماید و درخواست های خود را صحیح و مطابق با دستورالعمل های آن بیان کند؛ فرایند تولید محتوا آسان و سریع می شود.

اینکه برای استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تردید داشته باشید؛ امری طبیعی است. نگرانی بابت کیفیت محتوای تولید شده توسط AI نداشته باشید به شرطی که نحوه کار با این ابزارها را بدانید.

در این مقاله قصد داریم مجموعه از ابزارهای تولید محتوا هوش مصنوعی را معرفی نماییم.

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

یکی از راه های جدید کسب درآمد، تولید محتوا با هوش مصنوعی است این روش برای افراد مبتدی در تولید محتوا بسیار مناسب و آن را می توان تمرینی برای نویسندگی و بازنویسی محتوا در نظر گرفت. حتی شما می توانید از محتوای تولید شده توسط AI ایده بگیرید و تنها از قالب استانداردی که تحویل می دهد استفاده کنید. در نهایت محتوای نهایی را خود شما طراحی و تولید می کنید. از بابت یونیک بودن آن نگرانی نداشته باشید.

جعبه نکته

با کمک این ابزارها می توانید در بازه زمانی بسیار کوتاه مانند ۱۰ دقیقه یک محتوای کامل حدود ۱۰۰۰ کلمه را تولید کنید.

۱- ابزار ChatGPT

ابزار ChatGpt یک ابزار فوق العاده برای تولید محتوا با هوش مصنوعی رایگان است که کاربران با استفاده از آن می توانند یک محتوای باکیفیت تهیه کنند. این ابزار توسط مجموعه OpenAI ارائه شده است و جدیدترین “مدل زبانی” Language Model مبتنی بر هوش مصنوعی است.

چت جی پی تی یک ابزار “چت بات” Chatbot که هر سوالی را در هر موضوعی را پاسخ می دهد. chatgpt را می توان یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا دانست به این دلیل که بیشتر برنامه های تولید محتوا از این ابزار به عنوان مبنای اصلی فعالیت خود استفاده می کنند.

با استفاده از آن می توانید انواع محتواها مانند: محتوای کوتاه، بلند، مقالات، وبلاگ ها را بنویسید و همچنین ایده های متنوع تولید محتوا برای سایر شبکه های اجتماعی نیز دریافت کنید. به عنوان یک مشاور متخصص در هر حوزه ای آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

۲- ابزار Writesonic

یکی از بهترین وب سایت های تولید محتوا که توانایی تولید حجم بالایی از محتوا را دارد؛ ابزار یا وب سایت Writesonic است. در کنار ارائه خدمات تولید محتوا هوش مصنوعی، این سایت ابزارهای گوناگون و متنوع دیگری نیز در اختیار شما می گذارد. مانند: تولید مقالات هوش مصنوعی، بلاگ نویسی، آپدیت محتوا، ابزار بازنویسی محتوا، ویراستاری مقاله و…

یکی از بهترین ویژگی هایی که توسط ابزار Writesonic ارائه شده است؛ ابزار پاراگراف بندی (paragraph tool) آن است. با استفاده از این امکان می توانید محتواهای خود را در پاراگراف های کوتاه و مختصر تولید کنید که در این صورت شاهد کمترین خطا خواهید بود.

این ابزار بیش از ۲۵ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می کند و از همین رو می توانید محتواهایی به زبان های مختلف بسازید. ثبتنام رایگان در سایت با دسترسی به ۲۵۰۰ کلمه است. پس از آن باید حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

۳- ابزار Rytr

Rytr ابزار تولید کننده محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که توانایی نگارش محتوا در حوزه ها و موضوعات مختلف دارد. یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه چت جی پی تی است. توانایی این ابزار بسیار بالاست و از همین رو نیازی به ورودی یا خوراک زیاد برای تولید محتوا ندارد.

شما تنها با استفاده از یک عنوان ساده و یا چند کلمه کلیدی می توانید در سریعترین زمان ممکن که به یک محتوای عالی برسید.

معرفی 7 ابزار رایگان برای تولید محتوا با هوش مصنوعی

در کنار کاربرد عمومی اش (تولید محتوای ساده) می توانید از امکانات ویژه آن که بیش از ۴۰ مورد کاربرد و بیش از ۲۰ موضوع است؛ استفاده کنید. زمینه های مختلفی همچون: تولید محتوا برای بلاگ، ایده های کسب و کاری، Call To Action، بازاریابی و تبلیغات رسانه های اجتماعی، سوالات متداول و بسیاری از موارد دیگر.

ویژگی دیگر Rytr پشتیبانی از بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا است. خروجی کار آن یک محتوای بسیار دقیق، عالی و البته قابل ویرایش است. نسخه رایگان و پولی آن قابل دسترسی است.

۴- ابزار Copy AI

Copy AI یک ابزار آنلاین تولید محتوا است که توسط کاربران زیادی پیشنهاد شده است. عملکرد آن علیرغم برخی محدودیت ها عالی است و امکانات خوبی را ارائه می دهد. برای تولید محتوا از یوزکس های مختلفی استفاده می کند.

البته این استفاده با توجه به کاربردی که مدنظر شماست؛ متفاوت خواهد بود و شامل مواردی همچون: تولید محتوا در انواع رسانه های اجتماعی، بلاگ سایت، ایمیل، محتواهای سرگرمی و… با انتخاب هر حوزه و کلیک بر روی آن ویژگی های مرتبط به شما نمایش داده می شود.

در کنار همه این امکانات، بیش از ۹۰ ابزار و قالب متنوع نیز به شما ارائه می دهد. برای شروع نوشتن مقدمه یک وبلاگ از شما چیزهایی مانند عنوان وبلاگ، هدف آن، زمینه را به عنوان ورودی می خواهد.

البته خروجی کار آن به مانند ابزار چت GPT و سایر رقبا بهینه نمی باشد ولی باز هم استاندارد و قابل انتشار می باشد.

ثبتنام اولیه آن به شما دسترسی ۷ روزه رایگان می دهد و سپس باید نسخه پولی آن را تهیه کنید برای هر تعداد کلمه مبلغ متفاوت است.

۵- ابزار Shortly AI

ابزار Shortly AI نیز یکی دیگر از بهترین و هدفمندترین ابزارهای تولید محتوا به شمار می آید و در نگارش موضوع محور کاربرد دارد. کاربرد این ابزار برای مقاله نویسان، بلاگ نویسان و همچنین داستان نویسان عالی است.

برای شروع تنها کافی است به Shortly نام پروژه خود را بگویید و بصورت خلاصه در مورد موضوع مدنظرتان حرف بزنید و در نهایت دکه برایم بنویس را کلیک کنید. AI با درک موضوع به صورت هوشمند محتوا را برای شما تولید می کند.

حتی تا حدی نیز می توان آن را سفارشی نمود. می توانید طول خروجی را نیز تعیین کنید. وضعیت محتوای تولید شده در بالای صفحه نمایش داده می شود که می توانید تعداد کلمات را بشمارید. برای ویرایش بیشتر محتوا، فرمان اسلش در برنامه Shortly وجود دارد.

تاکید و کاربرد ابزار Shortly فقط بر روی ایده های داستانی است و موارد دیگر را پشتیبانی نمی کند. روزانه می توانید ۴ نگارش رایگان را تحویل بگیرید. می توانید فضای سالانه از Shortly با پرداخت ۶۵ دلار در ماه خریداری نمایید.

۶- ابزار HyperWrite

HyperWrite یک ابزار تولید محتوای همه کاره است. ویژگی مهم آن است که در ژانرهای مختلف امکان تولید محتوا را دارد. حوزه های تجاری مانند: سئو، عبارت کلیدی، بازاریابی و یا ایده های کسب و کار و استارت آپی را ساپورت می کند.

زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کند و سوالات خود را از آن بپرسید. محتوایی که تولید می کند در همان اولین بار قابل استفاده می باشد و تنها به کمی اصلاحات جزئی نیاز دارد. در صورتی که خودتان می خواهید متن را بنویسید باید از ویژگی جمله بندی آن استفاده کنید.

۷- ابزار Copymatic

Copymatic از سویی شرکت سازنده به عنوان بهترین ابزار هوش مصنوعی در حوزه تولید محتوا اعلام شده است. از Copymatic می توان برای کارهای شخصی و حرفه ای استفاده کرد. حوزه های مختلف مانند: مقاله نویسی، بلاگ نویسی، بازنویسی محتوا، پست های شبکه های اجتماعی و بالاتر از آن تولید تصاویر کاربردی را پشتیبانی می کند.

در ابتدا برای شروع می توانید ۱۵۰۰ کلمه بصورت رایگان تولید کنید و برای استفاده بیشتر نیاز به تهیه نسخه پیشرفته آن است که پرداخت مبلغ ماهانه ۶ دلار نیاز است. یکی از ارزان ترین و بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتواست.

حرف دل کاربران (0)

از فرم زیر میتوانید حرف دل خودتان را در مورد این پست ثبت کنید