ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم

در این یادداشت از وبین سئو قصد داریم به معرفی چند ایده برای آنلاین شاپ بدون سرمایه یا با سرمایه کم بپردازیم:

راه اندازی آنلاین شاپ ها یا همان فروشگاه های اینترنتی به صورت کلی از آنجایی که نیازی به فضای فیزیکی ندارند؛ به سرمایه و یا هزینه کمتری نیاز دارند. شما نیاز به یک طراحی سایت فروشگاهی دارید و بعد مابقی مراحل که در مقالات مرتبط دیگر به آن پرداخته ایم.

برای دیده شدن فروشگاه اینترنتی تان در فضای پویا و به روز اینترنت، باید بسیار موفق و خاص باشید. با داشتن یک استراتژی فروش خوب و البته انتخاب یک محصول درست و تامین مناسب آن؛ می توانید اولین مرحله از راه اندازی آنلاین شاپ طی کنید.

در ادامه بصورت خلاصه چند مورد ایده برای راه اندازی آنلاین شاپ را معرفی می نماییم.

  1. فروش لوازم جانبی موبایل: می توانید با طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی و صرف سرمایه کم برای تهیه لوازم جانبی موبایل (قاب، گلس، شارژر، کابلو…) و یا همکاری در فروش؛ کسب و کار خود را راه بیاندازید.
  2. فروش کالاهای دست دوم: می توانید همان سمساری در دنیای واقعی را در فضای اینترنتی راه اندازی کنید و درآمدزایی کنید.
  3. فروش کتاب: کتاب های الکترونیکی طرفداران خاص خود را دارند و بر تعدادشان هر روزه افزوده می شود. می توانید با تنوع در دسته بندی کتب گوناگون مشتریان ثابت و زیادی برای خود بسازید. این کار پتانسیل بسیار خوبی دارد.
  4. فروش جوراب فانتزی و طرح دار: جوراب های طرح دار و هنری مشتریان خود را دارد و بسیاری افراد به دنبال خرید جوراب های خلاق تر و جذابتر هستند.
  5. فروش کیک خانگی: اگر دستی در کیک پزی و شیرینی پزی دارید و به دنبال کسب درآمد از این راه نیز هستید؛ به شما پیشنهاد فروش کیک خانگی در اینترنت را می دهیم. به راحتی می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام کیک های خود را بفروش برسانید.
  6. فروش ترشی و مربا خانگی: محصولات خانگی و دست ساز در دنیای دیجیتالی جایگاه خود را دارند و روزانه بر افرادی که به دنبال مصرف محصولات ارگانیک و طبیعی هستند افزوده می شود. می توانید محصولات گیاهی خانگی خود را با سرمایه کم تولید کنید و در اینترنت بفروشید.
  7. فروش آثار هنری خود: اگر هنرمند هستند می توانید نقاشی، عکس، و سایر آثار هنری و یا دستسازه  های خود را بفروشید. بدون نیاز به بازاریابی کلان می توانید به درآمد بالا برسید.

متن ویدیو ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم را ادامه برای راحتی کار شما دوستان آماده کرده ایم:

آنلاین شاپ با سرمایه کم,ایده برای آنلاین شاپ,آنلاین شاپ با سرمایه کم

ایده برای آنلاین شاپ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. من محمد نصیری هستم، اینجا وبین سئو هست و میخواهیم در مورد ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم صحبت کنیم.

وقتی شما سرمایه کمی دارید شما فقط فقط فقط باید رسانه خودتون رو بسازید.

جعبه نکته
کسانی که امروز رسانه قوی دارند (صحبت من از رسانه همون سایت هست!) به عنوان مثال اگر شما سایت خیلی قوی ای داشته باشید دیگران منتظر شما هستند تا محصول شون رو داخل سایت شما به فروش برسونند.
مثل امروز که دیجیکالا یک سایت خیلی قوی یا یک رسانه خیلی قوی داره و تبدیل شده به یک مارکت پلیس (Market Place) جایی که بقیه می آیند و محصولاتشون میگذارند و می فروشند و شما با این رسانه سودتون رو می گیرید.

بدون اینکه هیچ دپویی داشته باشید، هیچ انبار محصولی داشته باشید. هیچ کاری قرار نیست شما انجام بدید. شما فقط محصولات رو از دیگران می گیرید.

حال برای شروع باید چیکار کنم!

خب حالا من می خوام یک مثال کوچیک برای شما بزنم:

تو حوزه کتابفروشی، تو حوزه لوازم آرایشی و یا هر چیز دیگه. شما می رید توی شهر خودتون با کسایی که عمده فروش و یا کارهای BTB (Business To Business) برای عمده فروش ها (مثلا کتابفروشی ها و یا لوازم آرایشی ها) دارند.

شما باهاشون صحبت می کنید میگید من محصول شما رو می تونم توی رسانه خودم بزارم و به ازای فروشش اینقدر درصد از شما می گیرم. در ابتدا حتی می تونید با درصد خیلی کم شروع کنید تا برندینگ تون انجام بشه.

اون مسیر رو برید و بعد از اینکه این اتفاقات افتاد و فروششتون به فروش خوبی رسید؛ می تونید همین مسیر (Market Place) بودن رو ادامه بدید و یا نه می تونید حالا خودتون دپو depot داشته باشید. خودتون هم رقیب اون کسی باشید که توی شهر و استان تون داره فعالیت عمده فروشی می کنه.

جعبه نکته
حالا شما از حالت عمده فروشی به حالت BTC (Business To Consumer) تک فروشی تبدیل می شید و همین باعث میشه شما بعد از یک مدتی هم سرمایه بدست آورید و هم دپو (انبار) دارید و هم اون موقع شما هستید که تعیین می کنید که چه کسانی می تونند داخل رسانه شما فعالیت کنند.
اگر که نیاز به همچین سایتی دارید توی فرم سایت ما ثبتنام کنیدف شماره تون رو بزارید. دوستان من در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس می گیرند. منتظر تماس های ما باشید.

در دوره تولید محتوا و دوره آموزش سئو و آموزش وردپرس خیلی نکات مهم در مورد نحوه تولیدمحتوا برای پیج ها و سایت های فروشگاهی و البته تکنیک های سئو و بهینه سازی آنلاین شاپ ها قرار داده شده که کی تونید با تهیه این دوره ها از پشتیبانی مدام العمر دوره ها استفاده کنید.

سری آموزشی: کسب و کار اینترنتی

حرف دل کاربران (3)

از فرم زیر میتوانید حرف دل خودتان را در مورد این پست ثبت کنید

  • بنرساز
    4 ماه پیش

    عالی بود متن سایتتون خسته نباشید

  • زهرا
    7 ماه پیش

    سلام این «سایت» آنلاین شاپ چقدر هزینه میخواد؟

    • محمد نصیری
      7 ماه پیش

      سلام وقت بخیر قیمت های طراحی سایت از ۹ میلیون تومان شروع میشه. برای مشاوره رایگان می تونید شماره تون رو ثبت کنید کارشناسان با شما تماس بگیرن.